slide show

110830

Kom hem för typ 30 minuter sen, slutade halv 5 idag och jag kommer aldrig överleva så långa dagar (börjar halv 9) idag har vi iallafall haft makeup och naglar, naglar var såklart roligast! vi gjorde bara en vanlig manikyr, dock utan lackning.. men det var kul ändå! :) ikväll ska jag fixa ett par ascoola naglar så jag hoppas att allt går som jag vill haha, ni får såklart se resultatet sen om det blev bra!



dagens

neli

snygg outfit tjejen =)



tack! jag älskar den =)

hoppas allt är bra med dig!

kram

Bella

ja! älskar höst :) snygg outfit!

johanna

ja det är dom verkligen :D



sv; fin skinnjacka. vart är den ifrån?

Linda

sv: tack, det tycker jag också :)

beccis

vad gör du när en dag bara känns helt tråkig? nåt bra tips? :D

johanna

ja den är grym :D



sv; okej, tänkte väl. tyckte den likna den!

Vart köpte du den då? vilken affär. Vet att den finns på jc, testat den nån gång men den är ju så dyr.

Bella

så lite :))

Carro

så snygg stil du har!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Snygg din skinnjacka såg ut! Var har du köpt den/var det längesen?



sv: tack, älskar den! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: