slide show

110819

Idag kommer jag vara upptagen med att njuta av sommarlovets sista dagar, gör det tillsammans med bästis som kommer över snart, hoppas det inte börjar regna bara.. det står nämligen att det regnar just nu men jag ser inge regn? man kan aldrig lita på sveriges väder alltså, haha.. men jag skriver mer ikväll eller så, ha det bra sålänge!



bjuder på en lite bättre bild på min snygga jofama by kenza jacka, älskar den!

LINA SANDSTRÖM

åh, vad har du för mobil? :D

okej vad är dina planer? :) hihi

sandraf- everything about my life

sjukt snygg jacka :D

vad har du för kamera? :)

emmi

- Ja det är dem verkligen!! =)



Var med och tävla om valfri produkt från Runns eller Erikasgarderob för ett värde av 300 kr!

Direktlänk; http://fashiontwisted.com/2011/august/vinn-valfri-vara-fran-runns-eller-erikasgarde.html#comment

Reglerna är enkla, vad väntar du på? :)

Hanna Malmsten

Trevlig helg! :D

♫♪ Sandra T

snygg jacka!

Viktoria

Sv dagens outfit: Tack :D

LIENE

hehe, nej, vädret är inget att lita på:P

Sara

Snygg! :)

Nathalie

Hej! va med på dagens blogg :) SPAM TILLLÅTET

linns beautybox

jag har alltid med mig både paraply, vantar och solglasögon såhär års. så är man förberedd ;)

lisa - mode foto vardag och ulrik munther

fin blogg!! :D allt bra?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: