slide show

tresemmé

Var på coop nyss med mami.. var ute efter ett nytt värmeskydd eftersom det som jag har nu typ är slut och alla vet ju att värmeskydd är väldigt viktigt när man plattar håret så ofta som jag gör. köpte det och en hårspray som låg i samma paket, perfekt ju! tresemmé är ett riktigt bra märke, rekommenderar det till alla.. så prisvärt!



Amanda E

Svar: Tack så mycket! :)

ellen// fotoblogg

Sv: japp, supermuuumsig! ♥

felicia

Hahhahah :D Fin blogg <3

NICOLE

Har en liten frågestund på bloggen så det är bara att kika in om du har lust :D

tovuss

sv: tack!

TIDSTJUVEN

Värmeskydd verkar vara rätt nödvändigt när man fönar och plattar håret. :) Jag har inte använt sånt tidigare, men köpte för någon vecka sedan för att råda bot på att mitt hår blir så nött.



sv: Tack så mycket! :D Ibland är det bra med en fågel som flyttat in bredvid ens fönster, för då får man fota den. ;)

JULIA [ fotoblogg ]

fin blogg(:

emma härnqvist

du kommenterade i somras (!!) i min gamla blogg men nu är jag back, med lite nytt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: