slide show

tidsfördriv big time

ALLMÄNT
Jag har spillt något i sängen [x]
Jag har varit kär i en kändis [ ]
Jag har kastat mobilen i en vägg [ ]
Jag har velat raka av mig allt hår [ ]
Jag har velat vara det andra könet []
Jag har slagit sönder något [x]
Jag har samlat på klistermärken [x]
Jag har haft ett plåster i ansiktet [x]
Jag har brutit något ben i kroppen [ ]
Jag har köpt ett klädesplagg jag aldrig använt [x]
Jag har haft matkrig [ ]
Jag har sagt något taskigt om läraren så att läraren hört det [x]
Jag har varit i slagsmål där det användes knytnävar []
Jag har sportat på fritiden [x]
Jag har varit på maskerad [ ]
Jag har ljugit för någon [x]
Jag har gjort sönder ett fönster [x]
Jag har suttit vid datorn en hel dag [x]
Jag har rivit sönder ett kort [ ]
Jag har lyssnat på en låt mer än 6 ggr på raken [x]
Jag har varit i London [ ]
Jag har en webbkamera [x]
Jag har velat flytta ifrån min familj [ ]
Jag har åkt vattenskidor []
Jag har haft ett bandage runt huvudet [ ]
Jag har varit så full så jag har spytt [ ]
Jag har aldrig varit på bio [ ]
Jag har klippt håret själv [ ]
Jag har bytt hårfärg någon gång [x]
Jag har ett lyckonummer [ ]
Jag har fått alla rätt på ett engelskaprov [x]
Jag har sovit bort halva dagen [x]
Jag har gått barfota i en mataffär [x]
Jag har spytt på grund utav åksjuka []
Jag hatar tivolin []
Jag har haft en dröm men vetat att den aldrig skulle bli sann [x]
Jag måste erkänna en hemsk sak jag gjort snart [ ]
Jag tycker att livet är svårt att leva ibland[x]
Jag tycker att solen är gul [x]
Jag hatar blyga människor [ ]
Jag har bitit någon [x]
Jag tycker att jag är bäst i världen [x]
Jag förstår mig inte på teckenspråk [x]
Jag hatar choklad [ ]
Jag har ljugit på den här listan [ ]

SMINK
Använder mascara [x]
Använder kajal [ ]
Använder foundation [x]
Använder rouge/solpuder [/]
Använder läppstift [ ]
Använder läppglans [ ]
Använder dipliner [x]
Plattar håret varje dag [x]
Använder parfym [x]
Använder hårspray [x]

HUMÖR
Blir sur för ingenting [ ]
Har starka känslor [x]
Skrattar åt ingenting [x] 
Brukar gråta minst en gång i veckan [ ]


HUMOR
Har särhumor [x]
Skrattar när någon ramlar [x]
Brukar skratta så tårarna rinner [x]
Är flummig [x]
Kan skratta åt ett ord som “kåldolmar” [x]

SKOLAN
Är nöjd med min nuvarande klass [x]
Har blivit mobbad [ ]
Brukar för det mesta ha kul i klassrummet [x]
Suddkrig på lektionerna [ ]
Läraren har gråtit på lektionen på grund av stökighet i klassen [x]

KOMPISAR
Har kompisar som betyder mer än livet [x]
Har kompisar som är lika i sättet som du själv [x]
Har killkompisar [ ]
Har tjejkompisar [x]

SKADOR
Har brutit ett ben [ ]
Har brutit en arm [ ]
Har brutit nacken [ ]
Har brutit lilltån [ ]

INTERNET
Har MSN [x]
Har lunarstorm [ ] 
Har bilddagbok [x] - glömt lösenordet så kan inte ta bort den haha
Har kamrat [x] samma sak som med bilddagboken
Är medlem på hemsidor man glömt bort [x]

ÄR NU NÖJD MED LIVET
Ja [x]
Nej [ ]
Ibland [ ]

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja underbart :D!

Cajsa

hejhopp! :D Kikar in på lite nya bloggar då jag inte kan sova i alla fall.. ^^ allt bra?

z i r r e s ♥

Okej ^^

anesa

Sv: Tack söta du! :)

amanda

sv: tack :D

cindy

jaa, audrina har stil !:D

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

TACK ! (:

Linda - ndaiL

vad har duf ör dig?

lisa

Vinnarna av dagens blogg ligger uppe, kanske det blev du!

Kolla. http://litetuff.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-1.html#comment

och se om det blev du elr inte :)

elin

Fin blogg! / WWW.ELINANNAWINEGARD.BLOGG.SE

lisa

Hej nu kör jag igång veckans bild på bloggen ! :)

Kolla här: http://litetuff.blogg.se/2011/april/utkast-april-21-2011.html#comment

för mer info hoppas du vill vara med ! :)

annars ha en trevlig dag !:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: