slide show

sommarplaner

Mitt upp i allt påskgodis (fan måste ut och röra på mig imorgon annars lär jag väl rulla fram snart..) så håller jag på och planerar sommarlovet. haha lite tidigt kanske men det är ju alltid lika kul att gå tillbaks i arkivet och kolla vad man gjorde, vad man ville göra och ja.. allt sånt.

så mina planer för sommaren 2011 är so far, kryssning till riga eller tallinn igen med bästis, utomlands, göteborg, stockholm, rix fm festival och såklart shoppa, bada och schteeka massor! :) låter som att sommaren 2011 kommer kicka ass! får hoppas på det! 



sommaren 2010
Tove ♥

Nu är 3 vinnare av dagens blogg uppe på bloggen! Gå in och kolla om du är en av dom :)



Om du inte vann, gå in och anmäl dig imorgon igen då 5 st kommer att vinna!

FannyFredrica - [Fotografering]

Svar: Tack detsamma! :D

LISA

sv: Ja de gör man. MIn morbror spelar trummor där så hört den MÅNGA gånger

Emlan-foto

jadå :)

Gjort idag? :)

feztis

Tack så mycket :)



Hoppas du får en bra dag!

Tove ♥

sv - tack så mycket :) allt bra?



Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig om du inte redan har gjort det! :)

Linn

Blir ingen rix-fm festival i västerås i år, iaf :o

Linn

Nä, det blir itne de :o

ROBIN HOOD

tänkte slänga in en fråga nu för en gångs skull, lägger du ner mkt tid på dina blogginlägg? :)

- trevlig sommar btw! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: