slide show

rihanna ft britney spears - s&m



Vad tycker ni om den här s&m remixen som britney spears är med i? jag tycker ärligt talat att britney förstörde hela remixen.. hennes röst passar ju inte ens in? nej den här var verkligen ingen hit tycker jag.. men vad tycker ni? :)
rebecka.blogg.se

jag tycker att den är helt okej faktiskt :D

MARIA - mode, outfits & inspiration

Man märker verkligen vilken otroligt meningslös röst Britney har när man jämför med Rihanna i den här låten, om du förstår vad jag menar? Rihanna är så grymt mycket bätrre! :)



sv: eller hur, älskar den! GLAD PÅSK!

jennifer

SV: hah jaa lite kalt var det:P

Emina

Hehe, aa visst är den bra! :D

Den här låten du la upp är också bra!

Evelina

Njae.. Men jag gillade inte låten innan heller ;p

Linda

Hehe, det tog jättelång tid innan jag gillade låten med rihanna, men nu tycker jag till och med om remixen faktiskt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: