slide show

OUTFIT



Sorry för världens sämsta outfitbild, haha.. anyways linnet kommer från h&m, blackbook och är köpt förra året och shortsen är från gina tricot. har inte haft några smycken eller så heller eftersom jag ändå bara suttit ute in da sun.. :)
ladymuffin :)

sv; ja visst är dom?!

Ha en toppendag! kram

malin

aha okej det låter ju bra :D tack för svaren!

louize

hejsan :)

skulle du kunna hjälpa mig o fixa kopieringsskydd?:)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Älskar verkligen linnet :D

sv: me tooooo, kram!

louize

okej, för jag har fått instruktioner, men vet inte hur man gör. Ta min msn [email protected] så kan vi pratas vid.

Maria

Sv; haha, nice!! ;D

Sara

Coolt linne :)

Sabina

Härlig outfit!

Moa Lindhe

okej, härligt :)



jo allt är bra med mej också :D



göör du?? :P

Veronica & Alice

Hejsan!

Vi har en tävling på våran blogg där man kan vinna bloggsvar. Bloggsvar är ett enkelt sätt att svara på sina läsares frågor! Skulle vara jätte kul om du vill vara med i den tävlingen! läs mer här http://olydiga.blogg.se/2011/april/tavling.html#comment

Robert Cayden

Svar: Tack! ^^ Haft en fin påskhelg då?



Kram ♥

juliaa

Snyggt linne det där, ångrar lite att jag inte köpte det måste jag säga ;)



Sv: eller hur!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: