slide show

otursdag

Alltså kan den här dagen gå mer fel eller? först så hittade jag inte mina leggings, letade typ överallt men nejdå.. så fick ta ett par andra. sen skulle jag sminka mig och eftersom jag fått lite färg i ansiktet så tänkte jag borsta på lite solpuder. tror ni inte att jag ser ut som en söndersminkad fjortis som legat för länge i solariumet eller?! såg ut som en jävla tvättbjörn typ hahaha. det värsta var att jag gjorde det 2 gånger så jag missade nästan tåget.. tillslut så blev det bra iallafall!

när jag nästan har kommit fram till stan så kom jag på att jag glömt mitt kort hemma så jag kan inte köpa nåt, bra gjort va? hade typ 70 spänn eller nåt i fickan så köpte tuggummi och åkte hem.. snacka om otur.

Lina ♥

sv - Visst är det ;)

Sofia

sv; vad bra, då köpte jag rätt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: