slide show

njutit av solen

Har inte varit så mycket updates här idag men jag har varit ute typ hela dagen och bara njutit av vädret.. så härligt! vi har äntligen tagit fram utemöblerna, det var skönt ett tag men sen blåste det liite för mycket.

just nu sitter jag och lyssnar på rihanna, alltså hon är så sjuuukt grym.. önskar att jag kunde gå på hennes konsert men är ju som sagt i teneriffa då. snacka om att ha prickat in rätt datum liksom. har iallafall gjort en rihanna-spotifylista med mina favorit rihanna låtar, lyssna HÄR!



love
Caroline

grenade är ritkigt bra! :D



underbart med sol :)

neah

vad använder du för kamera, när du tar dina bilder? :D

neah

Sv: okej :D



har en nikon D3100 som jag tänker köpa, är det ett bra köp enligt dig?

Linnea

sv: hihi ja hon är riktigt söt :)

neah

SV: tack iallafall ^^

Linnea

Ställ gärna några frågor i bloggen och jag svarar helt ärligt, puss :D !



http://lilliu.blogg.se/2011/april/fragestund.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: