slide show

i min 'garderob' - ringar



Dags att väcka liv i den här kategorin igen va.. tänkte visa nåt annat än kläder den här gången så det fick bli mina ringar, vet inte om jag fick med alla på bilden, kan vara någon som saknas.. alla, förutom de 3 längst till vänster högst upp är från h&m, de andra 3 är från bikbok. nån favorit? :)
Yasmine

De var de kan jag lova :)

© mmjt [FOTO]

svar: allt bra med mig också :)

va göru? :D

SANDRA - FOTO

sv: tack så mycket! och desamma :)

Evelin ♥

Ja :D

Jag har också några utav dom ringarna på bilden från H&M, i alla fall dom längst till vänster =)

josefine

riktigt snygga!

Veronica!

svar:

Tack :)

annie ♥

Åh jag älskar ringar!

den blåa var riktigt snygg!

Miss Åberg

sv: hehe precis! Alla älskar skor!

Matildaz

snygga!

Lavonno

ooou, måste börja använda ringar! Dina va skit snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: