slide show

härlig dag

Snacka om härlig dag, har suttit ute i solen sen 12 typ.. riktigt skönt! först var jag ute och fikade med pappsen sen blev det lite stek på balkongen. äntligen är den långa vintern över för ett tag, som man har väntat :D

hoppas ni också haft en härlig dag ute i solen, det gäller ju att ta vara på sånahär dagar!



en bild från idag, åt nån dumleglass

Anonym

kika gärna in på min blogg & kommentera något :)!

Emlan-foto

Tack så mycket :)

Joanna

Ja verkligen och den där dumleglassen är inte så dum den heller! :)

Bor du förresten också här i Västerås elr går du bara gymnasium här? :D

elina

Ja, Lauren är jättefin!

ÅÅ en glass, jag har inte ätit min första glass ute än i år, det är verkligen vår nu! :)

Yasmine

Okej okej :)

Ja, det är ju mycket möjligt, men mina naglar blir också repiga, men jag tar en nagel fil som är slät "Om du vet vad jag menar för sorts nagel fil" Sen filar jag översidan och dn blir blank och fin igen :)

Bloggarmaja

yummie !

patricia

Nu har jag utsett dagens blogg, kika in och se om det blev du, annars kan du anmäla dig igen! kram

Moa Lindhe

ja visst var dem! älskar sådana :D



allt bra med dej? :)



btw, glassen ser otroligt god ut, hehe :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: