slide show

don't stop the pop



2010's remix har funnits ute ett tag nu men jag har inte lyssnat på den förrän nu.. vad tycker ni är 2010's bättre än förra årets? jag tycker som alltid att han som gjort remixen är sjukt grym men jag tror nog att förra årets var lite bättre. men det är väldigt bra låtar som är med iallafall men tycker att det är många som saknas?
MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh älskar sånna där remix, blir ju riktigt bra låtar av alla andra låtar, haha. :D längtar till 2011's kommer ut sen, det har kommit många bra låtar iår!

Kajsa

hehe nej, den är sjukt fin!:)

febbaas

sv: hihi, Aaah, det var asgott :') Jag tycker nog också att 2009s är lite bättre ;D <3

K r i s

Fin blogg!, allt bra med dig?:)

Kram /Kris

http://krisstyle.blogg.se

nailastylez

ohja det gör det!!;)

Iris

svar: tack, visst är den lite cool? :D

karolin

sv: hihi :) allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: