slide show

110404

Skulle fan döda för att få sova ett par timmar till men idag är det dags för skola som vanligt! men det känns inte så tungt ändå eftersom vi har profildag och det är den bästa dagen på hela veckan (om man inte räknar med helgerna då såklart) eftersom vi har praktiskt arbete. idag ska vi fortsätta med att färga frans och ögonbryn.. det är lite knepigt men när man väl lärt sig så är det lätt.

efter skolan hade jag tänkt gå på stan och köpa jeans! börjar få lite smått panik eftersom jag bara har 1 par som jag använder, annars har jag bara leggings. ska leta efter de där svarta från gina så förhoppningsvis sitter dom bra!



me and my leggings..
M E R E I

- fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: