slide show

Te+tårta

Äter tårta och dricker te just nu.. brukar aldrig dricka te för de är så sjukt äckligt men har så ont ihalsen just nu och har inga halstabletter så jag måste.. men tårtan är iallafall god! :D





Tårta som mamma bakat åt mig med marrängbotten :D

Maria - fashionstars ☆

vad gott :)

miadiana.blogg.se

Ja, tårta är gott. =)

Fast jag gillar te också. Med mjölk och honung till :p

Medina

SV; visst är den läcker:D

Elene:)

Ja visst är dem, gillar de så mycket, men har inte använt de än..:)



Kram

Elene:)

Nej tröjan är köpt på hm och byxorna är köpta på Gina tricot :)



Kram

Elaine

sv: ok då tar jag och provar det om jag av tur skulle hitta det:)



MMmm vill också ha sån tårta!!! Te är gott enligt mig;)

Daniella

Hejhej! Jättefin blogg ;) Tråkigt att du har ont i halsen, :( Men hoppas du blir bättre då ;)

mk

ja de är sjukt snyggt :)

Frida

Gud så gott med tårta :P



m ♥

ja som fan :D

Moa

Sv: Oj, krya på dig! Själv så mår jag bra!;d

Patricia

;)

vad har du gjort idag då?

Dessan

sv: Ja, i för sig.. Men ändå :P Känns nästan som att alla har den dära linnet ;P

Ingrid

åå så gott!!



hoppas du har en underbar dag!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: