slide show

Svar på tal..

Det har dykt upp lite olika frågor under tiden jag har varit borta men tidigare också så tänkte svara på det i ett inlägg nu också..

Om jag använder mallar när jag gör fransk manikyr - nej det gör jag inte, går faktiskt rätt bra att göra de själv, lite komplicerat ibland men de funkar!



Vart jag köpt min gröna höstjacka - den är köpt på gina tricot för en månad sen kanske så skynda innan dom tar slut.. ;)



Lite om min linjen som jag går på - jag går på hantverksprogrammet med inriktning stylist då på realgymnasiet i västerås. i ettan är det mest grunder som vi går igenom, t.ex med naglar så ska vi börja med manikyrer och sen i 2:an blir de mer att hålla på med gele, akryl mm.

nu i höst har vi hudvård och manikyr, det har inte börjat än (vecka 41 tror jag det sätter igång.. ska bli så kul!) och i vår makeup och hår.. också bara grunder, det är i 2:an som allt börjar! väljer man att hålla på med naglar sen så blir man färdig nagelterapeut vilket jag funderar på att välja men vill också välja makeup.. svårt val de där.. man väljer i 2:an eller i 3:an kommer inte ihåg..



Så nu vet ni det, om ni undrar nåt mer kan ni ju fråga här brevid i rutan.. ;D

Alice

Vad kul att du också vill bli reseledare som jag! :D Har du något land du skulle vilja jobba som reseledare i speciellt? :)



Ja, jag älskar utlandet! Kulturer och allting, hihi! :)



Härlig linje du verkar gå i! Tummen upp!

Frida

skitsnygg jacka!



sv: Jo, jag får väl ta och prova dem nästa gång jag slinker in i affären :)

Emelie

Sv; Aa det var på Korfu

JOSEPHINE

SV: Ohja, kusligt snyggt!

MYMiC

Aw, tack för att du svarade på frågorna :>

Hur mycket kostade jackan då? :o

MYMiC

Haha ojdå, jag får nog kolla om den imorgon O__O

Den är så jäkla snygg, är typ kär i jackan xD if it's possible!

MADDES

tack! åh gud vad roligt det låter att gå på stylistlinjen. Är det på högskola?

Alice

Åh, det låter härligt! Har själv aldrig varit i Cypern men hört en del om det, :) kanske skulle ta en tur dit någon gång =).



Ja, jag skulle vilja vara reseledare i speciellt Egypten (Hurghada) och i Indien, men vet dock inge ställe i Indien :(

R

Låter jättespännande :) kul att du skrev om linjen och tack för det!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: