slide show

Shopping

Kom typ nyss hem från stan.. har ju varit där hela dagen och kollat olika stilar.. vi skulle egentligen gått fram till folk och frågat om vi får ta bilder på deras outfit men ofta man vågar göra de liksom, hehe.. men har tagit lite bilder på skyltfönster så de duger nog :) när vi var klara gick vi på en liten shoppingrunda, såklart haha..





Hoppas att den är bra, står att de är för fint och platt hår vilket jag har så den borde vara bra





Köpte ett grafitti nagellack till och ett annat, älskar den lila färgen :D
» P H O T O L E N S

SVAR: Okej, varför just Kenza? :)

B E C C A

SVAR: Tack! :)

Sophie

Tack :)

Sandra & Johanna

(sv) Ja, visst är de!!



Kul med shopping :)



Kramar :D

MYMiC

bara bra köp som vanligt ser jag :D

felicia

åh tack så mkt! :D

din blogg var jätte fin

Anna

sv: hehe tack :)

Sophie

Tack :)

N

snygga nagellack =)

Lydia

graffiti nagellack är jätte coolt! :D

sv; aa det är bra sj? :)

Linda

Å Jag vill ju ha båda dom!:D

Men de vita finns aldrig kvar när jag kommer och ska köpa, de svarta är alltid slut också -.- typiskt!

ElinB

fin blogg!!

British Slang

I like this site. Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: