slide show

Mini shopping

Hade skolfoto idag på morgonen, hoppas bilderna blev bra :)

efter skolan gick jag och en kompis på stan och köpte lite grejer till skolan, har allt jag behöver nu tror jag, köpte även ett halsband från bikbok, älskar halsband (och andra smycken) med kedjor! =)





Sandra Ackefjord ♥

Jättefint :D

fanny

fint smycke :)

bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

Luisa M :)

Hallå där :)

Hur mår du ?

Den där halsbandet har jag också funderat att köpa den är jätte fin :)

alexandra

snygggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggt :D

älskar dina skor också...

ME lajk me want :DDD



sv: Ja BD är sjukt bra ;:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: