slide show

Min sista dag som 16..

Var ju på teater med skolan idag, det var inte världens bästa men somnade inte av uttråkighet iaf.. ;) efter de kollade vi på skor och lite sånt, ingen shopping idag men måste in på åhlens imorn och kolla efter skolgrejer där, hittade knappt nåt på gallerix.

imorgon fyller jag som sagt år och jag är ärligt talat lite nervös över om mina nya vänner har hittat på nåt, haha ;D







Allt är från gina..
MATHILDAAZ ღ

fint!

l o v i s a

sv: Tack detsamma ^^

hedda & thilia ♥

aaw tack :)

snygg outfit :D va kostar spetströjan?



gör du headers?

ESSEM, Selena M

sv' tack dsm :)

följa via bloglovin`?

Julia

sv; tack snälla! ja skjortan är underbar, älskar den! :)



söt jacka :)

idah

tack :D

Dessan

sv: Härligt! :D Med mig är det fint fint :D

SOFIAS

jag kikade in,ha en fin kväll!

Anna

svar: Nä, inte helt fel inte :)



Snygg header, och grattis i förskott!

hedda & thilia ♥

haha måste köpa ;)

faanny

grattis i förskott :D

thresnilsson

är dom halsdukarna nya? :P

Mimmi

söt outfit! och grattis i förskott :)

Emilia

haha, vänner är lite krångliga ang. sånt ibland ;)



grattis i förskott :)

Dominicklara

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: