slide show

Jag vill inte flyga

Gran canaria resan börjar närma sig och jag börjar bli nervös inför flygresan.. är ju så sjukt flyg&höjdrädd.. jag kan flyga, jag är inte rädd.. mm visst. önskar att jag kunde teleportera mig dit istället haha..



Cypern från luften

sofia

jag är också rädd för att flyga:o

S' - Be Real ♥

jaaa :D mums.

åååh, när ska du utomlands? jag vill också :( är också rädd för att flyga:P läskigt juu

Anonym

sv: Tycker jag med! :D

Fin blogg btw!

Amanda - MANDOSA

sv: taack! :D



häftig bild!

zandra

sv: musik o kommentarer bara! :p

zandra

sv: yes! :p

händer i veckan?

Anonym

sv: Ingen orsak :D

stina

Sv; ja det är han!(:

Fina bilder :)

ASIAT

vad har du gjort idag då? :)

- ASIAT

MOLLY BERGSTRÖM - EN BLOGG FRÅN UPPSALA

Vad roligt att du är med :D

Jag hör av mig ikväll när jag dragit en vinnare! ;D



Ha en fin kväll :D

moa

visst blir man;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: