slide show

Flätteknik..

Skolan idag var okej, inget speciellt sådär.. vi fick bl.a lära oss göra olika slags flätor typ fiskbensfläta, in&utbakade osv.. det gick inte så bra för mig haha, ska öva lite på mitt löshår sen ;) påväg hem köpte jag blondinbellas bok egoboost på åhlens för 229:- så ska börja läsa lite sen..











Lyckades ta hål i mina nya leggings första gången jag använde dom.. -.-

Skjorta - gina tricot
Halsduk - gina
Leggings - h&m
Converse
Linda

Sv: Visst är den, mega gullig :)

andrea

Hejsan!

Fin blogg :) Allt bra med dig idag?

Kram! ^^

tix

Fin blogg.:)



Var med och tävla om att bli veckans blogg som verkligen är superenkelt eller var med och tävla om en gratis header m.m :)

Kika in och se om du är intresserad

ClaudiaDebicka

http://cclaudiaddebicka.blogg.se/2010/september/fragestund.html#comment



FRÅÅGESTUND PÅGÅNG KOLLA IN!!

t h a i p i n n e n ♥

sv; hihi ja :D

Safa

aha okej ;) allt bra med dig ?=)

karolin

sv: ja visst är dom snygga? ;)

fin blogg sötis :)

pinja

snyggt :)

Emma - Fotograf

ja sånna där leggings är alldeles för tunna och dumma! :P ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: