slide show

Dagens shopping



Eyeliner och mascara :)









Snodde med lite kataloger, heheh.. 54 låååånga dagar till gran canaria :)





Visar resultatet senare, blev ascoolt..





Beyoncés parfym, ny favorit!
Emma :)

sv: Tack :)



Elin

Sv; Tack söt!

Mycket fint du har köpt!=)

Ska vi följa varandra via bloglovin?

Kramar

maria

fint! skit fin blogg! följ gärna min och kommentera mycket kraam :)

Blöta Fötter - Nadja

Svar: Ja, verkligen! =D

patricia karlsson

snygga saker! parfymen luktar sååå gott!:)

Linnéa

sv: ja, det tycker jag också! :)

gillar din blogg! jättesöt :)

Vannichi

Vill också ha linnet!



Allt bra :)?

josefine

vad tycker du om HÖSTENS FAVORIT jag köpte idag? :)

staaajny

Sv: Ja, visst var dom snygga!

Allt bra ;)?



//S

Linnéa

hur är det med dig då? :)

Elin

Sv; Jag följer dig nu. Säg gärna till när du följer mig=)

Kramkram

emma <3

Hej du har fått en award av mig

så kolla in på min blogg för info om vad du ska göra!

staaajny

Sv: Okej, jodå toppen faktist ;D! Göra ikväll? :)



//s

Josse

allt bra ikv? :D

Dessan

LadyGaga linnet är sjuktsnygg! Funderar på att skaffa en själv, men nja... Vill inte vara en copycat ;P

jjoseeefiin

sv: ja speciellt dom sart hel täckta :D !

Elin

Sv; Okej tackar!:D

Amiee Whitney

sv. Tack:)

Hur mår du?

Kram

Ninelin

Har du?

http://ninelin.blogg.se/2010/september/utropstecken.html

Moa

sv. jo, det är den! ;D

Allt bra med dig?

patricia

SV: hihi jaa=)

emma

när ska du visa det där men nagellacket

Safa

vart köpte du parfymen och hur mycket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: