slide show

Aktiv..

Jag borde få pris för världens bästa uppdaterare, haha not.. har verkligen inte känt för att blogga på några dagar men nu börjar suget komma tillbaks igen tror jag!

kollar iaf på my super sweet 16 UK weekendbreak, dom i england är ju 100 gånger värre än amerikanarna, omg.. aja underhållande är det iaf :D



I fredags kväll..

Jennifer

Åh jag blir bara irriterad på de där snobbungarna som får precis vad de pekar på i de där programmen! Men som sagt, underhållande är det =P.

R

Jättesnygg outfit, samma som den i headern, eller hur?

Sv: Ja, visst är det hemskt.



Vad gör du nu då?

Kram

Anna

sv; tack söta du! Jag köpte min på Gina tricot men det finns nästan exakt likadan på carlings :)

Jennifer

Allt bra med dig idag? kram

Elin

Åh tacktack! :D

Anonym

du är :D

SOFIAS

vad anser du om solarium?

louize

jag följer dig nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: