slide show

seg söndag

Söndagar är alltid sjukt sega men den här söndagen känns extra seg.. har inte gjort nånting idag, iförsig är söndagar slappdagar för mig men ändå.. känns nästan skönt att det är skola imorn så man har nåt att göra haha.. imorgon har vi profildag dessutom, fast det blir bara teori, inget praktiskt.. tror att vi ska läsa om nagelns anatomi. (hur nageln är uppbyggd) för alla som inte vet så går jag stylistlinjen, därför läser vi om sånt :)



sticker snart till värmen, wihoooo
N

okej,någon favorit?:)

N

okej,någon favorit?:)

f & j - FOTOBLOGG

sv: Tack! :)

Hur är det med dig då?

jezzica

msn.se har jag för mig, att man tankar ner nya msn..

men ett tips kolla först hur den ser ut och så.. för e många som inte gillar den, gör inte jag heller, men nu börjar jag vänja mig, men vill hellre ha den förra (y)

Matilda :)

svar: Jomen visst är dom det :D Diggar dom!

evelina

ååh vill åka utomlands :)

maisah

härlig bild

Emma

sv: Hah, ja det kan man säga ;)<3

malin

sv; jag med :d dom flesta inläggen gör jag dagen innan nu :D

Sofie

Vilken fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: