slide show

rolig skoldag

Kom hem för typ 1 timme sen, vi bestämde oss för att hoppa av en station tidigare bara för att få lite motion vilket vi ångrade snabbt hehe.. nejmen nu ska vi bli fit till sommaren 2011, wohooo.. haha ;)

idag har vi haft lackning istället för teori.. det var jättekul och mycket svårare att måla en nagel med nagellack än vad jag trodde, man använder typ en speciell teknik som jag inte är van med men ska öva på de för det ser mycket proffsigare ut om man gör rätt :D vi använde oss av base coat, vanligt nagellack (stripes om man vill göra mönster, lite komplicerat men kul) och top coat.. lärde mig sjukt mycket idag =)



jag fixade amandas naglar, blev lite snabbt för vi var 3 st så hann knappt men det blåa är alltså stripesnagellacket som har en tunn pensel som man kan göra mönster med..
evelina

sv; tack! :)

jezzica

massa, allt är ju typ helt ändrat.. smileys och annat.. och sättet att visa kontakterna, men man kan ju välja som tur är (y) men det börjar bli bättre nu näer man lärt sig :)

evelina

gulligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: