slide show

dust it

Det var nån som undrade lite om osis dust it så jag tänkte skriva lite om den nu.. för er som inte vet vade de är så är de ett slags fluffpulver som jag kallar de för som ger volym.

efter att ha provat den här vill jag nog aldrig mer använda massa hårsprayer som tynger ner håret (inte för att alla sprayer gör det, men vissa) för dust it ger mycket bättre volym än hårsprayer gör.. iaf för mitt hår, det är såklart olika för alla.

men volymen håller inte alls länge, kanske beror på att mitt hår är så platt och tunnt och är omöjligt att få ett långvarigt "fluff" men längre än hårspray iallafall + att det är lättare att fluffa upp håret igen när det lagt sig. det ser även naturligare ut med dust it. tycker jag iallafall! :D



den gråa har jag inte provat än men ska göra de imorgon eller nåt :)

simone

sv:Tack!:)



Den röda är bra;)

Sofia

ja men visst är dom:)

Lotta

Sv: Jaa, inte dumt :)

Emma

de är så bra! :)



SVAR: ellerhur. älskar det. :D

Kadri

jag har aldrig provat de, men borde göra det kanske

anesa

det är bara bra! :)

vad händer idag då?

pinja

den verkar bra! varifrån kan man köpa det? (;

Elin

Sv: visst är den :)

A.

Svar: Puh, känns lite bättre nu. :)

patricia

jag har den röda, dom små burkarna tar ju typ aldrig slut, haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: