slide show

american



Dagens vill ha! ska lätt beställa den här när jag kommer hem från gran canaria. (om jag inte shoppat upp alla mina pengar där dvs) blir snyggt till leggings, uggs och en slarvig knut.. ge mig någon! :D
elin amour [onefabulous.blogg.se]

Det lutar mest åt det nu faktiskt :)

anna

sjukt snygg tröja! gå in på min blogg och kolla veckans fråga! hade varit sjukt roligt om du ställlde upp i att svara. puss på dig!

Sandra

sv: det tycker jag med =D

lucke

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

Amis

Fin blogg =)

Linn

Kika in mina tävlingar i min blogg, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html

Kadri

snygg tröja

julia

Hejhej hur mår du idag? :)

Kram//Julia

SANAZ

Fan va nice med resa..jag var i gran canaria i somras och shopping blev det gott om! :)

SANAZ

Playa del ingles var jag på.

Hmm vad det finns att göra? :/ Vi var 6 personer som var där ihop och det vi gjorde under 2 veckor var att åka ut på Delfin Sarari på havet (underbart var det), åka till olika vackra stränder, shoppa, sola, festa vid hålan som det kallades, minigolf som stället e känt för..hmm ja det var i princip allt :)

Jo marknad gick vi på också, två stora marknader.

LISOU

jaha okej :)

SANAZ

Ja jag tror det kostade 400 kr (max) per person men så fick vi det lite billigare eftersom vi var många. Det fanns även ett Zoo med delfiner men vi ville hellre se dom ute i det fria.



Vad härligt att åka bort..får se vart jag själv hamnar i vinter, jag har en regel att inte försöka åka till samma land två gånger :)

SARA

När ska du till Gran Canaria? Jag åker dit på lördag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: