slide show

101026

De här är ett tidsinställt inlägg, brukar inte ha tid att blogga på morgonen så ah. idag har vi projektarbete hela dagen, (tror jag iaf?) vi ska styla våran egna skönhetssalong, rätt kul faktiskt hihi. efter skolan ska vi filma till ett annat projekt, jag ska vara lady gaga.. omg vi kommer skämma ut oss inför hela västerås, kul va? så om ni ser några galningar på stan vet ni att det är vi.. ;)

kommer upp ett till tidsinställt inlägg under dagen också för vi kommer nog filma rätt så länge!



frågan är bara vad jag ska ha på mig när jag ska föreställa lady gaga? kan ju inte direkt säga att jag har kläder som liknar hennes, haha.. skorna på bilden blir nog bra iaf!
lucke

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: