slide show

i love dior

På taxfree:n beställde jag diorsmink som låg på stolen på flygplanet på hemresan! har inte provat sminket än, gör det kanske imorn eller nån dag.. har gått osminkad i en vecka nu och vill nog fortsätta göra de ett tag för det är så snyggt att vara osminkad när man har en sån fräsch och snygg bränna. men ah visar hur det ser ut sen :)





johanna

Sv: Tack sötis :D Detsamma :)

Sara

Sv; Tack :)

Cissi

Superkul att du ville vara med i dagens blogg tävlingen! :)

Felicia

Det kan man verkligen säga :)

Jennifer

sv: ja... Fit smink och fin blogg :)

Linda

sv: åh, tack snälla du! :) vilken lyxsmink du har skaffat dig! :)

sofia

Hej sötis :)

Tack för att du tog dig tid att kommentera min blogg!

Jag tänkte ha en frågestund, vad tycker du om det?:)

jag har det endast om några är intresserade :)

Patricia

:)

Jennifer

sv: Jo det är bra sj? :=)

C A J S A

sv: okej tack ändå :)

Anna

sv: aa verkligen!

hur får man bloggsvar??

MYMiC

Gud vad snygga färger :O:O



haha jaaa, dom är sjuukt fina :D

kramo!

Lovisa♥

SV; elr huur !♥

C A J S A

sv: jo allt är bra me mig :) själv då?

Sara

Kul med nytt smink :)

C A J S A

sv: okej :)

fint smink kit :D

miss P E

Å smink är aldrig fel!

R E B E C C A

Gud vad det är härligt att shoppa på Tawfreen!!

Vad brun du har blivit!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: