slide show

i know i'm obsessed



Har gjort av med ca 1000:- på 2 dagar.. illa! men så kan det gå när stan ligger 15 min från skolan heheh. nu måste jag dock börja spara pengar inför spanien i sommar så ska försöka lägga undan minst 500:- varje månad, önska mig lycka till?

frida

sv: tack :D

C A R O L I N E

sv: tack så mycket! du också:)

allt bra? kram ♥

michelle

svar: men japp :D

MYMiC

HAha shit! Jag förstår ibland inte hur jag kan vara så sparsam när min skola ligger 5 min från centrum xD



Jamen visst, längtar som ett litet as :D

Ja, verkligen.. Tack, vad snäll du är!... det var otäckt att se det på TV :s

kramo!

jenny - ROSEETTENS ♥

fint nagelack :)

& lycka till!

cecilia

SV: Ja den är jätte bra! Rekommenderar den, något man borde läsa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: