slide show

gran canaria - 101102

Har inget att blogga om just nu så slänger upp några gran canaria bilder till! har knappt några bilder från den här dagen eftersom jag råkade ut för en liten olycka så här kommer ett långt inlägg om den lilla incidenten haha..

Allt började med att jag och amanda skulle bada i poolen, som vanligt.. vi tänkte hoppa upp på en ganska så hög kant i poolen där man kunde sitta men jag kom inte upp riktigt och sen kom jag åt en vass kant i poolen på botten, det var typ en del av en mosaik platta som saknades.

det gjorde knappt ont så jag tänkte inte mer på det.. sen ville jag upp på bubbelpoolskanten bara för att och sen såg jag att det var sjukt mycket blod där men såg inte att det kom från min tå först men sen ropade jag på amanda som ropade på våra föräldrar som inte trodde henne först hehe..

fick hjälp av poolvakten snabbt som sa att om det inte slutade blöda inom 10 minuter skulle jag få åka in till akuten, det var tur att jag typ hade svimmat eller nåt då, var iaf helt borta för jag ville inte höra det där direkt. det slutade iallafall blöda eftersom jag fick lägga upp foten högt. (kändes som att alla glodde på mig, kolla bilden nedan så fattar ni)

fick även bandage för ett tag, plåster mm men det värsta var att han rengjorde såret med nån gul burk som sved sjuuuuukt mycket! höll på att dö kändes det som haha.. kunde knappt gå på hela dagen för så fort jag rörde mig typ 2 meter började det blöda, jobbigt läge liksom. på kvällen när vi skulle rengöra blödde det floder, jag skämtar inte.

fick inte bada nåt mer den här resan eftersom att det skulle börja blöda när det blöts upp, jag tänkte göra det ändå men gjorde inte det hehe..





det syns knappt men det orangea runt om var den där rengöringen som sved som fan.. ni vill inte se såret jag lovar, det var verkligen djupt. så här fick jag alltså ligga i 1 timme typ, obekvämt + att jag fick massor med uppmärksamhet haha



josefin

sv: smoothie, ja det är riktigt gott!

när var du på gran canaria?

josefin

sv: okej, härligt! jag älskar att vara utomlands, det är så himla underbart!

viviana

Vinnaren är utsedd, om du inte vann idag får du försöka igen imorgon.

Puss! (=

angelica

sv visst är det :)

tröjan är från jades24.com och linnet från wetseal.com!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: