slide show

absolutely me



Tänkte köpa den här på taxfreen på gran canarias flygplats men det var helt stendött där och taxfreen var stängd (klockan var typ 10 på kvällen..?) så det blev inte av men ska kanske köpa den här hemma istället! den luktar verkligen jättegott och är min nya favoritparfym for sure! :D
Lindberg - en av dom få killarna som bloggar

taaack så mkt! :)

Jonna

Varsegood:D

friida

Haft e´n bra helg? :)

ayla

sv. jo det är bra! :D

SAga

SV: göru? (:

FRIDA

sv: hihi verkligen! :)

Lotta

tack så mkt :D

MATHILDAAZ ღ - vinn design

SVAR Tack :D

Sara - Only me

sv. Kul :) ska oxå se ;)

va har du för dej då ?

mathilda

sv: härligt!

med mig är det bara bra :)

vad gör du ikväll? :D

thesswester - inte som alla andra

sv: tack så mycket! :) allt bra?

josephine

tjena!!

Vill du ha en ny härlig höst design??

klicka på den här länken och du kan vinna den!!

http://twinblogg.blogg.se/2010/november/vinn-en-gratis-design.html#comment

Z A N D R A :)

sv: jag har lagt till dig nu! :D säg till när du lagt till mig :)

Sara

Tack sötnos!, allt bra med diiig?<33

filippa

det är jättekul där :D

A

SV: Tack :)

emma

sv: hehe, men jag e ju lite efter av mig ;)

frida

ååh,älska escada :D

filippa

allt bra med dig ? :D

emma

sv: härligt att inte vara ensam om de då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: