slide show

101129

Heeeej godmorgon sverige! hihi.. idag har vi profildag som vanligt på måndagar, därför tycker jag om måndagar! är inte säker men vi ska nog hålla på med naglar och hår idag.. först ett prov om nagelns anatomi och ge mig gärna en lycka till spark för det kommer jag behöva..

efter skolan ska vi till fritidsresor och höra hur det blir om man reser utan vuxen och är under 18. vet att det är nåt speciellt papper man ska fylla i så antar att man måste boka på resebyrån pga det.. ;)



Har äntligen hittat låten som jag haft på hjärnan jättelänge! wiieee..
sophie

Tycker också de är riktigt snygga :)

Leila

http://bosnaagiirl.blogg.se/2010/november/fragestund.html

Frågestund på bloggen!

fråga gärna något !

Penny (FOTO)

sv: tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: