slide show

101116

(Är det bara jag som tycker att november går segt?.. kom på det nu när jag skrev rubriken, känns som att det är 100 år kvar tills jullovet)

Wohooo är ledig idag eftersom att vi var på sm i makeup i lördags så det är skönt. idag ska jag iaf bara slappa, kanske prova diorsminket och ta massor med egopics till en ny header? sounds good.. så ska nog hoppa in i duschen nu! cyaaaaa



diorsminket som jag beställde från taxfreen påväg hem från gran canaria :D
Kitty

hahaha, det kan jag lova dig att det var !



Kul med nytt smink :)



xoxo

madde

sv: hihi, visst är det! =)

Åh är du också ledig idag? Visst är det skönt?(A)

Nice smink♥

Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd, in och kika om det blev du! :)

Amanda

Tackdu! :D

my wesström

inte speciellt då ;)

L I N N E A

SV; härligt!



Sm i makeup? Har aldrig hört talas om de, va är de för nåt? :)

isabella

Jag ska till thailand!

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: