slide show

101108

(tidsinställt inlägg, brukar inte ha tid att blogga på morgonen)

Godmorgon bloggen! dags för skola igen nudå.. lovet har gått sjukt fort, som alltid. känns okej iallafall att gå till skolan men kylan känns däremot verkligen inte okej! har inte vant mig vid 30 graders skillnad än så kommer väl frysa ihjäl idag.. tur att jag har min feta dunjacka för annars hade jag aldrig överlevt.



hur lockande känns inte det här då..? första dagen i gran canaria vid hotellet
Laila

underbart :D

Sara

allt är skönt här!,vad händer i dag dåå`?<3

Elin

Tack så mycket :)



Smidigt med tidsinställt inlägg! Åh, om 1 ½ månad drar jag dit ^^

sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :p Vad ska du göra idag då? :)

friida

Sv: japp såklart!

vad gör du? :)

c a s p e l i h n a

Nu har jag en exklusiv tävling i bloggen, du får själv välja vilket pris du vill vinna! Kom in å kolla in tävlingen du också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: