slide show

Today's dresscode

Sticker snart och firar mamsen. kaaanske uppdaterar mer idag, får se. såhär ser jag ut idag iaf:





Skjorta, sjal, vitt linne - gina tricot
armband - vero moda (tror jag)

Jonna

hejhej :)

jotack här är allt bra, med dig med?

Caroline

Jaa, det är det :D Själv?

Vill du följa varandras bloggar på bloglovin?<3 :D

J E N N Y

sv; hejsan!:)



jo, allting är bra

självdå?:)

J O A N N A

Sv: Tack så mycket :)



Snygg skjorta! ^^

liinnéaboström

Hej, jo de har jag! :) Tack detsamma!:D:D:D

emelie

snyggt :D

julia

sv: tack för du besökte min blogg! :) jo allt är bra, själv då? :)

M A L I N :)

ja bara bra själv då :)?

Ebba

Snygg outfit!

Medina

Riktigt fint:D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: