slide show

Sommar-inspirerad outfit



Gina tricot, h&m, skopunkten, h&m

Sommar kom nu dååååå.. det är inte okej att det är såhär kallt när det är maj ;)
MALIN

hej sötis :) har du haft en fin dag?

filip

heej :) allt är bra med mig idag! är glad för att solen skiner och värmer :) hur är det själv denna vackra tisdag? :)

NAT

SV: allt är bra med mig förutom att jag är förkyld.. sj då =)

sofia

sv: Allt är bra här (: ska du hitta på något roligt ikväll då? ;p

jasmin

taack :)

Ronja

Sv: Ja men absolut!

emma

åh, dom vit sandlerna var sjukt snygga :)

ELLINOR

shortsen har äckligt konstig passform. köp dem inte!



har btw frågestund, ställ en crazy fråga?

emilia

sv: tack! :D allt bra?

Alexandresen

sv: de kan var skönt med regn ibland men inte alltid.

MICAELAS ~ foto & vardag ~

SVAR: ja, dom är helt underbara :)

Latte Liten

så fint kombinerat :)

ISSA.

Snyggt! Längtar verkligen till sommaren nu!

joanna

fett snyggt!!!!!!!<33 sv: ja allt e bara bra, själv då???

AMANDA FALK

ååh underbart, satte precis själv ihop ett kollage :D

Sov så gott!

mandys

vinn en "knokk" klocka i valfri färg i min blogg :)

Anisa

fin outfit!

kram =D

alice

fina grejer! (:

Erika

Sv: jaa, jag håller tummarna för att det blir av bara. det måste bli det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: