slide show

Shorts = sommarens must have



I sommar kommer jag bo i shorts även om det är flera meter höga snöhögar ;) shorts är ett måste i sommar, that's it liksom. tänkte prova dom på bilden i fredags, dom är mycket snyggare irl by the way :)
J

sv:

jadå :D

sj? :D

S O F I E ♥

Sv; Tack så mycket! ^^

Tessan

Jag har haft en bra dag

Sj?

Isabelle

Tack så jättemycket för röstningen..

Jag behöver verkligen alla röster jag kan få..

Skulle vara kul att vinna nu då jag har chansen.



Tveka inte att höra av dig till mig om du skulle behöva röster till någon tävling, så röstar jag :)

Vonna ♥

SV: Dagen har precis börjat, så har inte hunnit göra så mkt. Duschade nyss.

Sj då ?

KRAM

anisa

Var med och ställ vilka frågor du vill på min blogg i min frågestund. Och då menar jag vilka frågor du vill ;)

Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

snygga! :D absolut bästa sommarplagget.



Ha det fint :)

Kram



ps. ny fototävling med grymt pris


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: