slide show

tonight's gonna be a good night

Eftersom jag inte har nåt att skriva om kör jag på en 'my closet' istället ;D.. tar en tröja som många frågar efter.. ;)





En av mina favorittröjor! köpte den på gina tricot i slutet av november så det var ett tag sen. men ja, riktigt snygg är den iaf =)
Natascha

It is!!:) jag stod typ längst fram också xD!



Snyygg tröja!

Bloggarmaja

häftig tröja :D

Emelie

Sv: Inte jag heller! :D

Cajsa

Tack snälla du. :) allt bra med dig?

Jessi

Den va snygg =)

Monika ~ Foto och kreativitet

Sv: Hejhej. Ja det är det väl. Du då? :)

Angelina

sv: jo det är bra, förutom att jag har ont i magen.. sj då? :)

eriana

vad snygg den var=)

SEEO

ja det var gott! :D Ah vilken snygg tröja! vad kostade den? :D

Johanna [s h o n a l i]

cool tröja :)

sv. ja verklgien!

MyzaaN

galet snygg tröja ;D

anno

Sv:Jadå allt är bra,själv?:)

S.

Vad snygg.

K

woohhh sån tröja vill jag också ha :D

♫♪ Sandra T

snygg (:

Matilda

Snygg tröja har också en sådan ;) hehe ha det var sa gott med pannkakor trots att de blev lite misslyckade :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: