slide show

I'm lovin' it

En sak som är väldigt typiskt mig är att jag älskar att planera inför mina resor i förväg! förra året bokade vi våran cypern resa i juni och reste i oktober och jag skrev min första packlista i juli typ.. låter kanske lite skumt men jag älskar att göra det, haha.

Så nu har jag slängt ihop ett litet tax-free collage med saker som jag vill ha när vi åker till gran canaria i oktober.. ja, det är 6 månader kvar men som sagt: jag älskar att planera inför resor! ;)



Är ni som jag eller planerar ni allt i dom sista minuterna? ;)

M A L I N :)

tack :D

bella

Visst är den bra!?

a & s

sv: ja verkligen :D drama, drama, drama, <3

Eleonore

Å härligt med taxfree-köp :)

soojoo!

åh va roligt med resa :D!

amanda'

sv: det är den verkligen ! :)

S.

Jag älskar tax-free :)

Elaine

Jag är också en person som planerar i förväg men dock inte så långt i förväg:P men duktigt av dig!

Mia

SV: Ja precis! :D



Åh, bilar så gott :)

c a s p e l i h n a

Åh! tack så mycket!! =)



Haha, det är ju så kul att handla på taxfree! =)

emelie

escada parfymen är den bästa!

mathilde♥

den är jätte bra :D.

Eleonore

Haha jo men som du säger alltid skoj att planera i god tid!

Själv har jag planerat sommarens semester sen några månader tillbaka :D

E L I S A B E T H

Sv: Hej, jo jag mår bra idag. själv ? :)

Jenny

sv: aa det var jätte kul :D

vad har du hittat på idag då?

Jessica

hello :Pallt bra?

Sandra

Tack, allt bra ?

Kram

nath

så klart det ska ju göras i tid =D

jennifher

hehe tack :) gillar mina naglar med hehe.

kram

Sanna

Sv: TACK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: