slide show

Friluftsdag

Har haft friluftsdag idag så vi slutade 2 timmar tidigare, riktigt skönt! ska snart iväg och handla lite grejer med pappa inför helgen, emma&linn ska sova hos mig, vi är själva hemma så det ska bli jättekul! :) funderar på att ta en snabb dusch innan... det luktar rök här.. min klasströja har precis blivit tvättad efter valsborgsnatten men nu luktar den rök igen, den som är så skön, hehe..



Innan solen försvann.. det är liksom maj och det är kallt ute.. inte okej
Mikaela

Sv: Rosa ska det liksom vara! Utan tvekan ;d

Pialouize

sv: Ja visst är den hihi.



Sen håller jag helt klart med dig, kallt i maj verkligen inte okej!

Neriksson

SV: aa de är balla :D

Ellenor

sv. dubbelusch!

och ännu mera usch för det var snö på backen imorse också

daniela

tack för din åsikt :)

Linnéa

Fin bild, har du tagit den med din silvriga Canon ? Har nämnligen en sån fast röd, dock tycker jag att den suger :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: