slide show

:(

Jag är lite sur just nu... hehe. måste gå i ca 1 mil i spöregn, känn medlidande? :/ har ingen lust alls att gå men vad gör man inte för sina vänner..


Vi får skjuts. har precis varit sjuk och vill inte bli det igen så snacka om tur..



Jag igår... snart ska jag ge mig ut i regnet, kommer komma fram som en dränkt katt..
sandra

ja riktigt gott faktiskt :)

michaela

eller hur :D

lovisaa :)

Sv; jag med :D

Marie

Ja, det var hur kul och coolt som helst på konserten med Lady Gaga, :D

Jag har skrivit om det i två inlägg på min blogg om du vill läsa, =)

D A N I E L A ♥

- dem är jättesnygga:)

Agnes

Sv: Jorå bara bra :) Själv då? =)

Ebba

jadå, det är super bra med mig.

Allt bra med dig hjärtat?:)

Jennifer

Var gärna med och tävla om en valfri tshirt i samarbete med Twear.se

http://jenniferbergqvist.blogg.se/2010/april/tavla-om-en-valfri-tshirt.html#comment

Tävlingen avslutas 16maj! :)

simone

Din sötnos :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: