slide show

Dagens fråga - favoritfrukt



Jag är en ananaslover! Men äpple (en viss sort iallafall) och apelsin är också gott =) vilken/vilka är era?
Linda

kiwi eller vattenmelon tror jag ;) finns så många goda!

Isa

sv: skitbra med mig! är riktigt glad idag!:D sjv?

Mia

SV: Jo tack, det är bara bra. Själv? :)



Åh gott med frukt! Jag skulle nog också säga ananas eller äpple. Eller kanske vattenmelon, gosh vad svårt det är att välja, haha :)

Lizette Pressfeldt

Svar: tack så mycket :)

sysslingarnas

SV tack man ser inte så bra men tack! :)



min favorit är nog.. JORDGUBBE om det räknas som frukt annars kanske.. ananas! :)

patricia

päron och ananas :)

daniela

päron&vattenmelon :)

Pauline

Älskar också ananas, men har upptäckt att jag blivit lite allergisk på sistone, riktigt surt! :(

Jenny Stämberg

Banan, kiwi och clementiner är mina!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: