slide show

Cute shorts



Jättesöta shorts i en jättesöt färg.. blir perfekt till ett vitt eller ljus rosa/lila linne :)
sandra

ja också! :)

Denzi

Tack så mkt! :D

Nathalie

jättesöta ju!

amanda

sv. Visst är det! Hur mår du annars? :)

Sofia

Gosh, vilka otroligt söta shorts!! Jag tror jag svimmar! Och blusen från Gina var minst lika söt! Jag skulle säga att de två passar väldigt bra ihop! :D



SVAR: Jo, tack, det är bara bra! Har varit väldigt trött hela dagen, bara, så jag stannade hemma från ett evenemang i stan med klassen... Själv då, hur är det med dig? :)

julia

sv:

snyggggga

Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

F A N N Y <3

åh tack:) Snygga shorts! Haft en bra måndag? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: