slide show

Bed time

Snart är det bed-time.. skola imorgon! har varit hur skönt som helst med sovmorgon i 4 dagar nu.. snart helg igen, hehe.. ;) nu i veckan har vi no redovisning och franskagrejs.. det är säkert nåt mer som jag inte kommer ihåg, det är väääldigt mycket nu innan sommarlovet, suck.. haha :p



En härlig bild från härliga cypern :)

Bea

VAR MED OCH TÄVLA SOM VECKANS BLOGG! ♥

Gå in på min sida och klicka dig fram!



Lycka till! / MOdellbruden ;)

krisse

ja vet inte om söndagar är några bra dagar alltså, haha men jo dagen har varit helt okej! :P lite seg! din då? :D

paulina

ja tack min helg har varit bra! din med hoppas jag! :D fin bild.

Sara

svaren från frågestunden är nu uppe :)

bella

åh va fin bild + awesome med sovmorgon!

Helena

Hej! Jadå, har haft en kanondag! Massa slapp ;) Hehe. Själv då?

Rebecca

sv: tack så mkt ^^,

Emma

Vilken härlig bild!

Allt bra med dig idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: