slide show

100513

Chacha bloggen! vaknade lite före 11 idag, riktigt skönt att få sova ut.. hade det inte varit pga regnet (vaknade vid 1 av att det spöregnade) så hade jag nog sovit i 12 timmar. men vi ska filma 2 filmer idag till engelskan så det är dagens planer.. allra helst skulle jag vilja ligga i soffan och bara slappa framför tv:n.. hehe ;)



Bra låt =)
Lina Hidling

sv: tack så mycket^^ dagens outfit har preccis kommit ut på bloggen nu^^

Malin

svar: javisst är dom :D

Wilma

sv: blir nog lite enformigt xd

sara

rihanna är så grym! :)

ja allt är bra med mig idag :) själv då?

Sara K

Hejhej, visst är det de :) själv?

i

tack sötnos! :D

DIn header är grymt cool.

Allt bra?

sara

sv: tack<3 hur äre med dig :)

E m m a a ♥

Gillar hennes låtar jääätte mycket ! :)

teima:)

bra låt:)

sv:visst är det:),snygg blogg

vad har du gjort idag?:)

sofia

sv: Jaa då! Med mig är det bra! Själv då? =)

Desirée

Sv: Men tack tack, kika gärna in igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: