slide show

100512

Hello bloggen! är ledig resten av veckan, ska bli superskönt att få sova ut. ska snart kolla på the hills, nytt avsnitt kom igår (L.A tid, vilket blir typ mitt i natten här) så det ska bli spännande att se vad som händer. nån annan som kollar på the hills?:)  

6:e och den sista säsongen.. hoppas det kommer nåt liknande sen. tycker inte alls att the city är lika bra..
Sandra

Hej! Tänkte bara meddela om att svaren till del 2 i frågestunden nu är uppe i bloggen och dessutom är vinnaren av tävlingen, som man automatiskt deltog i, korad! Kika in och kolla om det blev du :)



Ha en bra dag! Kram

Malin

svar: det är perfekt, själv då? :)

Zasu

SV: Det är jättebra med mig :D

Själv?

LINAA

SV; Allt är bara bra med mig! Sjd?

KRRRAAAM

sarah

sv; jadå allt är bra :) själv?

lovisaa :)

Sv; jaao då jätte bra!

själv då?

elinn

allt är bara bra med mig idag, hur är det själv? :)

var gärna med i min tävling! :)

Poodi

sv: ja visst var dom =D

hur mår du idag då??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: