slide show

100510

Hello bloggen! va med linn idag när vi slutade och nu ska jag börja med en hemkunskapsgrej. hade svenska redovisning idag om filmen shutter island som jag har gjort en filmanalys av, det gick bra hoppas jag :)



En bild från förra måndagen tror jag
Nicole - blogg tävling pågår

sv: bara bra :) sj då?

karin

Allt bra idag?:)

Felicia

svar: Tack, det är bara bra sj?

Neahn - [Fotoblogg] och Livet

Sv; Tack så mycket!

fin blogg du har! (:

J O A N N A

Sv: Tack så mycket sötis! :)



Vad fint hår du har ^^

Emma ♥

=D

Mikkis

Gud vad fint hår du har !!! skit fin bild :)

allt e fint med mig :) sj då?

J E N N Y

otroligt gott :D

Mikkis

kul att höra :)

Michaela

Tack så mycket. Din är också mycket fin!

Inte lust att vara med i min vännerbok? =) skulle vara kul.

simone

Goodmorgon sötpinglan! Vilket charmigt foto där :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: