slide show

Waffles

Åt nyss egnagjorda belgiska våfflor så nu är jag supermätt! Men gott var det iallafall :)





Åt det i Cypern och det är typ dom godaste våfflorna jag har ätit... mums



Nej nu ska jag kolla på film och försöka hinna med att plugga lite engelska.. nationella prov, uppsatsskrivning imorgon.. scaaary
R

sv; tack så mycket! :D

ååh belgiska våfflor är så gott!

sara

Oh gud vad gott det ser ut =D



Hoppas du haft en underbar dag tjejen :)

nea

mumma! Vad sugen jag blev på våfflor nu då! ;) Också grymt nervös inför nationella i morgon, men det går säkert bra. Lycka till! :)

Noouuur

såå gott det ser ut<3

nu blev jag skit sugen♥

caroline - michael jackson ♥

Gotttt! :D

simone

åhmengud vad gott du :D

nea

yess, 80 minuter! kort tid om du frågar mig med tanke på att svenskuppsatsen var nästan tre timmar! lycka till i morgon och ha en fortsatt mysig kväll! :D

dlc

Gott det ser ut :)

Jennifer

Åh det såg ju inte bara lite gott ut! :O :D

Veronica

Gulligt med hjärtvåfflor :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: