slide show

TV

Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa framför tv:n. Det blir nog outsiders (lite intressant ju) och hollywoodfruarna. Orkar inte blogga mer idag så vi hörs imorgon.



I lördagskväll ;p

linn

tackar! :)

Ellinore Jonsson

allt bra? :)

It´s Emmi

Sv: Jag känner igen texten, kommer den från Gina?:)

Hanna ♥

Jodå, bara bra :)

Hur har din dag varit?

Louise

SV: Tack detsamma! :)

Wiwi

hoppas jag också...! då jag är världens sämsta på att vänta... haha!

H a i d i s -

SV: hihi okej ;) här i luleå är det supermkt snö!

JuliaOfSweden

Hejj :)

Nu så har jag en tävling på bloggen .

Där man kan vinna en valfri t-shirt från http://www.phoenixtshirt.com

Det är bara och gå in på http://juliaofsweden.blogg.se/2010/march/tavling.html#comment och följa reglerna ! Kram !

simone

Söt t-shirt du har :D

Lillasyzter

natti :)

H a i d i s -

Godmorgon! :D hoppas du får en underbar dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: