slide show

Transparent - hiss/diss?


Jag tycker att det kan vara riktigt snyggt om man matchar det "rätt". Speciellt den till vänster, den är asfin tycker jag :)
Gabriella

Inte så mycket :P.

M I M I L L I

Diss

Vad ska du göra idag då? :)

f

okej ;)

Anonym

Hejsan

Fin blogg

/eden

Zabina

sv:

hejhej!

Ja, allt är bara bra med mig..

Hur är det själv? :)

Liiv

Sv: Hej! Jo tack det är bra, själv då? :)

Mikaela

Jadå, med dig med :D

karoline

det är kanon, hur är det själv? :)

Anonym

Sv; Vad gör du idag då?

/eden

Zabina

sv:

Vad skönt! :) Vad har du för dig då? :)

evelina

det är super bra med mig idag :D

själv då?

Linn

SV: Tack :)

nina

Sv: Hej hoppas du får en bra lördagskväll ^^

micha

tack! :) allt bra sj?



diss

sooffs!

hej allt bra här! självdå sötnos?

Z

Tack, dsm ^^

emma

Tävlar om att bli veckans blogg hos Alex, det står mellan mig och 1:an och jag har ca 45 röster och hon ca 35, snälllla rösta på mig :)

Tävlingen avslutas den 21/3 kl 20.00

Det hade varit så kul att vinna :)



http://alexandresen.blogg.se/2010/march/utkast-mars-17-2010.html#comment

j

Diss för min del!

Japp allt är bra idag me :)

själv ?

puffe

skiit snygga, älskar den första!!

kristina

absolut, hiss!!

sandra

Jag gillar dom!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: